Accorderen beheer
Door een inkoopfactuur eerst door de juiste personen te laten accorderen, wordt zekergesteld dat de factuur alleen betaald wordt als die in overeenstemming is met hetgeen besteld/geleverd is en pas na toestemming van een eventuele budgethouder. Raadpleeg eventueel de Algemene informatie over de accorderingsfunctie. Op deze pagina wordt uitgelegd hoe het accorderingsproces goed beheerd kan worden.
De beheerder van het accorderingsproces staat een aantal overzichten ter beschikking waarin alle facturen worden getoond die op enig moment in het accorderingsproces staan. Per factuur is dan na te gaan of deze al is goed- of afgekeurd en door wie. De gebruiker kiest voor beheer : Menu: Module Financieel > Inkoop > Beheer accordering > Uitstaande facturen |
||
Het overzicht met uitstaande facturen wordt getoond als volgt :
Tip : Gebruik eerst de verwerkingsfunctie voordat u de lijst met uitstaande facturen raadpleegt. U ziet dan de meest actuele situatie.
Enige begrippen zijn van belang : Uitstaande facturen Goedgekeurde facturen Afgekeurde facturen
|