Het Elektronisch Dossier
Het document portal van Asperion administraties
Gebruik het Elektronisch dossier om boekstukken en voor de administratie relevante documenten in de administratie te bewaren.
Het elektronisch dossier van elke Asperion administratie dient als centrale informatiebron voor gebruiker en controleur.
Het is ook geschikt om voor de externe boekhouder of accountant te dienen als de bron van waaruit de documenten verder verwerkt kunnen worden.
Kies menu : Extra > Elektronisch Dossier of gebruik een eventuele snelkoppeling op de Startpagina
Het elektronisch dossier maakt een online samenwerking mogelijk tussen een administratiekantoor of accountant enerzijds en de cliënt anderszijds, waarbij de cliënt boekstukken digitaal kan aanleveren zodat de boekhouder de documenten kan raadplegen en eventueel verwerken. Het elektronisch dossier stelt ondernemers en ondernemingen in staat om te besparen op de kosten van hun administratie in het algemeen en in het bijzonder besparen op de tijd en kosten voor het uitzoeken, verwerken en invoeren van alle papieren boekstukken (inkoopfacturen, verkoopfacturen, bonnen).
Meer informatie
- Klik hier voor alle online help informatie over dit onderwerp en/of gerelateerde functies.